Reklama2017-07-12
0

Limitowana edycja Activii zachęca do dbania o zdrowe trawienie (wideo)

Danone Polska wprowadził w sezonie letnim limitowaną edycję jogurtów Activia do picia o dwóch smakach marakuja-acai oraz granat-cytryna. Za kampanię odpowiadają agencjia Y&R i Mediacom.

Letnia kolekcja jogurtów pitnych Activia o dwóch nowych smakach: marakuja-acai oraz granat-cytryna sprzedawana jest w odświeżonym opakowaniu.

Wsparcie marki tego lata obejmuje 20-sek. reklamę telewizyjną, promującą Activię do picia jako świetny sposób na to, aby zadbać o zdrowe trawienie. Do reklamy dołączony jest 10-sek. tag reklamowy pokazujący nowe smaki edycji limitowanej.
Za kampanię reklamową odpowiada agencja Y&R a zakup mediów był po stronie agencji Mediacom.

Dodatkowo zaplanowano kampanię w mediach społecznościowych, promującą nowe smaki edycji limitowanej jak i letnią kolekcję Activii do picia, a także wsparcie w punktach sprzedaży poprzez materiały POS.

Autor:bg

Więcej informacji:Activia, zdrowe trawienie

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas