Reklama2009-12-04
0

Lindt uruchamia przetarg na paneuropejski budżet reklamowy

Producent wyrobów czekoladowych Lindt & Sprüngli szuka agencji reklamowej do obsługi swojego paneuropejskiego budżetu reklamowego.

Szwajcarska firma uruchomiła przetarg na warty około 16,5 miliona euro budżet w celu skonsolidowania swoich działań reklamowych w Europie. Do tej pory Lindt zatrudniał na lokalnych rynkach różne agencje do pracy przy poszczególnych projektach, a teraz chce zatrudnić jedną firmę do obsługi swojego całego paneuropejskiego budżetu.

Zwycięska agencja będzie odpowiedzialna za działania reklamowe przy wszystkich należących do producenta markach, w tym Lindt, Excellence, Gold Bunny, Les Grande i Chocoletti.

Miesiąc temu firma podpisała umowę z Rogerem Federerem, w ramach której najlepszy tenisista świata będzie globalnym ambasadorem jej marki. Lindt po raz pierwszy w swojej ponad 160-letniej historii zdecydował się na nawiązanie współpracy z celebrytą.

Autor:

Więcej informacji:Lindt

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas