Reklama2019-03-04
0

Starcom kontynuuje współpracę z Lindt & Sprüngli Polska

Dom mediowy Starcom wygrał przetarg na obsługę producenta słodyczy Lindt& Sprüngli w obszarze strategii komunikacji oraz planowania i zakupu mediów. Marketer kontynuuje tym samym współpracę rozpoczętą z agencją w 2015 roku.

W postępowaniu przetargowym wzięły udział łącznie trzy agencje mediowe, ich nazw nie podano. Koordynacją przetargu zajmowała się firma audytorska Media Strategy.

Starcom w dalszym ciągu zajmować się będzie planowaniem i zakupem wszystkich mediów do kampanii reklamowych produktów Lindt & Sprüngli na polskim rynku.

- Zaproponowana przez Starcom strategia komunikacyjna najlepiej odpowiadała na cele biznesowe naszej firmy. Łączyła sprawdzone już w budowaniu marki podejście komunikacyjne z nowymi pomysłami, które powinny przybliżyć polskiemu konsumentowi brand Lindt poprzez submarki Lindor i Excellence - komentuje Beata Kłęk, marketing director w Lindt & Sprüngli Polska.

Strony nie podają wartości oraz czasu obowiązywania kontraktu.

W 2015 roku Starcom przejął obsługę mediową Lindt & Sprüngli Polska od Maxusa (dziś Wavemaker).

 

Autor:jd

Więcej informacji:Starcom, Lindt & Sprüngli

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas