Technologie2008-06-16
0

Link4 otwiera call center w Katowicach

Link4, firma oferująca ubezpieczania samochodowe i od niedawnażyciowe, uruchamia centrum telefoniczne w Katowicach. Wraz zotwarciem nowego call center firma oodaje do dyspozycji klientówlokalny numer telefonu oraz punkt obsługi.

Planowane na 16 czerwca otwarcie przez Link4 nowego call centerwynika z rosnącej liczby klientów firmy oraz uruchomienia przez niąspółki Link4 Life oferującej ubezpieczenia życiowe. A ponieważmieszkańcy Śląska stanowią drugą po osobach z regionu warszawskiegonajliczniejszą grupę wśród klientów ubezpieczyciela, nowe centrumtelefoniczne powstało w Katowicach.

- Ponad 300 tysięcy naszych klientów to rzesza ludzi, którejmamy obowiązek zapewnić wysoki standard obsługi połączeń,gromadzenia i przechowywania informacji oraz zabezpieczeniafunkcjonowania w przypadku ewentualnych problemów technicznych -argumentuje powstanie call center w Katowicach ArkadiuszLew-Kiedrowski, prezes zarządu Link4. - W swojej strategii nadalstawiamy na telefoniczny i elektroniczny kontakt z klientami, conam pozwala utrzymać niskie koszty sprzedaży, a im - oszczędzać naprowizjach dla pośredników - dodaje Marek Gola, dyrektor pionusprzedaży firmy.

Nowe centrum telefoniczne, w którym docelowo przeszkolonych izatrudnionych będzie 100 konsultantów, zostało wyposażone wnajnowocześniejszy sprzęt teleinformatyczny umożliwiającyorganizację pracy w systemie online call center warszawskiego ikatowickiego. Wraz z jego uruchomieniem dla mieszkańców województwaśląskiego oddano do dyspozycji lokalny numer telefonu. Poza tumutworzono punkt obsługi klienta, który mieści się w tym samymbudynku, co nowe centrum telefoniczne.

Autor:tw

Więcej informacji:Link4, call center

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas