Reklama2010-12-06
3

Link4 reklamuje się „od środka” (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa Link4 pokazująca tę firmę „od środka”. Akcję przygotowały Gruppa66 Ogilvy, Redworks i Starcom.

Trwająca od 2 grudnia kampania reklamowa Link4 pokazuje pracę w warszawskiej siedzibie tej firmy, m.in. w dziale call center. – Link4 jest firmą directową i wielu kojarzy ją  z wirtualnością, dlatego postanowiliśmy podkreślić ludzką twarz naszej firmy – uzasadnia Marcin Niewiadomski, dyrektor pionu marketingu ubezpieczyciela.

Wykorzystywany w akcji 45-minutowy spot opowiada też o poszczególnych elementach obsługi ubezpieczeń przez Link4 – zakupie polisy, serwisie i obsłudze szkody. Celem kampanii jest wzmocnienie wiarygodności i rzetelności firmy.





W ramach akcji – zaplanowanej przynajmniej do końca grudnia – reklama jest emitowana w TVN 24 oraz TVN CNBC.

Kreację kampanii przygotowała Gruppa66 Ogilvy, spot wyprodukowała firma Redworks, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

Autor:tw

Więcej informacji:Link4

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas