Reklama 2017-10-26
1

Link4 ze srebrną Effie Awards 2017 za reklamę z Kasią Moś

Firma ubezpieczeniowa Link4 została nagrodzona srebrną Effie Awards 2017 za kampanię promującą ubezpieczenia OC. W spocie reklamowym wystąpiła Kasia Moś.

Do konkursu Effie zgłoszono w tym roku 219 kampanii w 24 kategoriach (w tym dwóch nowych: Turystyka i podróże oraz Performance marketing / e-commerce) Prace oceniło 104-osobowe jury pod opieką 8 przewodniczących grup eksperckich oraz głównego przewodniczącego, którym był Adam Pienkowski, dyrektor generalny McDonald’s Polska. Nie przyznano nagrody Grand Pix. Rozdano natomiast siedem złotych nagród, po dwie otrzymały Saatchi & Saatchi IS i MEC.

Spot telewizyjny „Pierwszy dzwon”, reklamujący ubezpieczenie samochodowe OC firmy Link4, został nagrodzony srebrną statuetką Effie Awards 2017 za najbardziej efektywną kampanię marketingową.

W nagrodzonej reklamie została wykorzystana melodia „Yes sir, I can boogie” duetu Baccara. Link4 opiera swoje działania promocyjne na znanych przebojach z tekstem promującym produkty firmy. Piosenki śpiewają Kasia Moś i zespół The Chance.

- Szczególnie ważne jest to, że te nagrody przyznali nam najwięksi specjaliści w branży - mówi Patrycja Kotecka, dyrektor pionu marketingu Link4, która odebrała statuetkę Effie Awards 2017. Gala odbyła się w poniedziałek w Operze Narodowej w Warszawie.

W jury konkursu zasiadają praktycy, którzy na co dzień zajmują się komunikacją marketingową, tworzą reklamy i opracowują strategie promocji marki i sprzedaży, a także dziennikarze i przedstawiciele instytutów badawczych.

Autor: łb

KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas