Serwis LinkedIn, niedawno uruchomiony w polskiej wersji językowej, w maju odwiedziło 500 tys. użytkowników w naszym kraju. Natomiast GoldenLine stracił w skali roku ponad 200 tys. użytkowników miesięcznie.
Dane z Megapanelu PBI/Gemius przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl pokazują, że w maju LinkedIn zanotował rekordową odwiedzialność w Polsce - miał 500 tys. użytkowników, czyli 130 tys. więcej niż rok wcześniej. We wcześniejszych dwóch miesiącach witryna przyciągała po ok. 100 tys. użytkowników więcej niż przed rokiem. Przypomnijmy, że na początku kwietnia została udostępniona w polskiej wersji językowej (przeczytaj o tym więcej).
>>> Megapanel z maja: Facebook przed YouTube’em, NK.pl w dół
Zobacz tabelę
Zdecydowanie popularniejszy pozostaje polski serwis społecznościowy o pracy i karierze - GoldenLine.pl. W ostatnich miesiącach miał po 1,8-1,9 mln użytkowników. Przy czym w skali roku zanotował spadki odwiedzalności wynoszące 200-290 tys. real users.
>>> Najpopularniejsze serwisy tematyczne w maju 2012 roku
Zobacz tabelę