PR2022-01-26
0

Linkleaders wygrywa przetarg mBanku na obsługę EB

Agencja Linkleaders wygrała przetarg na obsługę mBanku w zakresie employer brandingu.

Od stycznia 2022 roku Linkleaders ponownie odpowiada za kompleksowe wsparcie mBanku w obszarze employer brandingu. W ramach współpracy agencja odpowiada za stworzenie nowej strategii employer brandingowej banku, ze szczególnym uwzględnieniem działań rekrutacyjnych.

Zakres współpracy obejmuje m.in. kampanie rekrutacyjne w obszarach IT, contact center oraz komunikację wewnętrzną, obsługę contentową i kreatywną w obszarze employer brandingu. Celem działań jest wzmocnienie pozycji mBanku jako pracodawcy pierwszego wyboru oraz wsparcie relacji z pracownikami w obliczu pracy zdalnej i hybrydowej.

Zobacz: ING Bank Śląski najlepiej ocenianym przez klientów bankiem. Wysoko Millennium, Alior, mBank, Santander

Linkleaders wygrywa przetarg mBanku

Wygrany przetarg oznacza przedłużenie o kolejne trzy lata współpracy trwającej od 2019 roku.

Liderką zespołu Linkleaders, działającego na rzecz mBanku, jest Anna Zając, client service director z ponad piętnastoletnią praktyką w obszarze marketingu, w tym na menedżerskich stanowiskach w branżach bankowej, transportowej i eCommerce. Stałą członkinią zespołu jest także Dajana Tatar – Employer Branding Consultant, posiadająca doświadczenie w branży employer brandingu i marketingu rekrutacyjnego na rzecz branży IT, m.in. marek Daftcode i 10Clouds.

Autor:jd

Więcej informacji:Linkleaders, employer branding, mBank

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas