Reklama2019-11-04
1

Lisner bez Michela Morana reklamuje Śledzika na kanapkę i sałatki Al Dente (wideo)

W nowych reklamach firmy Lisner promowane są Śledzika na kanapkę i sałatki makaronowe Al Dente. W żadnym ze spotów nie występuje Michel Moran, od kilku lat ambasador reklamowy marki.

Kampania Śledzika na kanapkę jest oparta na spotach w stylistyce animacji poklatkowych. Prezentowane są w nich różne wersje smakowe produktu: z bazylią, czarnuszką i kolorowym pieprzem.

- Spokojnie siedź, spokojnie jedz, bo na kanapkę… wjedzie dziś śledź - słyszymy w reklamach.

 

 

Natomiast spot sałatek makaronowych Al Dente podkreśla, że zawierają one świeże zioła i warzywa, dzięki czemu są idealne na drugie śniadanie lub szybką przekąskę. W reklamie przedstawiane są dwie wersje smakowe produktu.

 

W tych kampaniach nie występuje szef kuchni Michel Moran, znany głównie z programów kulinarnych TVN, który od kilku lat jest ambasadorem marketingowym produktów Lisner. Jednocześnie emitowany jest starszy spot z Moranem promujący Śledzia Atlantyckiego.

Działania reklamujące produkty Lisner są realizowane przede wszystkim w telewizji oraz internecie. Za planowanie i zakup mediów dla firmy odpowiada dom mediowy Starcom.

Autor:tw

Więcej informacji:Lisner, śledzik, sałatka, Michel Moran

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas