Prasa2019-09-30
5

„Logo” współpracuje z TVN: dodatek motoryzacyjny z TVN Turbo, kod do Player.pl

W poniedziałek 30 września ukaże się październikowy numer miesięcznika „Logo” (Agora), tym razem z dodatkiem o motoryzacji przygotowanym wspólnie z redakcją TVN Turbo. Czytelnicy otrzymają także 30-dniowy kod dostępu do Player.pl.

W dodatku motoryzacyjnym dziennikarze „Logo" i TVN Turbo przeprowadzają ślepy test samochodowych wnętrz, wybierają się w podróż autami elektrycznymi, podpowiadają jak zacząć przygodę z klasycznymi samochodami i zaglądają do warsztatu Adama Klimka, który w na antenie TVN Turbo składa z widzami ich niezrealizowane projekty.

Na okładce październikowego wydania magazynu znalazł się aktor Bartłomiej Topa. Tematem numeru są kłamstwa i udawanie - redakcja pisze o kreowaniu rzeczywistości w mediach społecznościowych i przeprowadza ślepy test popularnych produktów spożywczych oraz ich zamienników. Do części nakładu magazynu dołączone zostaną też dwa żele pod prysznic marki Joanna.

Najnowsze „Logo" kosztuje 9,99 zł (wersja z żelami pod prysznic w prezencie w cenie 9,98 zł).

Z danych ZKDP wynika, że w lipcu br. sprzedaż magazynu „Logo” wyniosła 15 493 egz.

Autor:jk

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas