Uzdrowisko w Ustroniu (Beskid Śląski) rozpoczyna rebranding, w ramach którego zmieni się logo, a identyfikacja wizualna zacznie nawiązywać do najbardziej rozpoznawalnych budynków kurortu – Sanatorium Równica, Hotelu Wilga czy budynku Uzdrowiskowego Instytutu Zdrowia.
Uzdrowisko w Ustroniu zmienia swój logotyp. Znane kuracjuszom i mieszkańcom Śląska trójkolorowe serce (czerwień, zieleń i niebieski) zmieni się w serce dwukolorowe (czerwień i navy blue), które złożone zostało z dwóch litr „U”. Również logotyp będzie nawiązywał do ww. rozpoznawalnych budynków uzdrowiska.
– W ten sposób wyeksponujemy wizualnie naszą architekturę z lat 60. i 70., która jest wizytówką kurortu – mówi Izabela Bożek, dyrektor ds. marketingu uzdrowiska. – Nasz rebranding to nie tylko wizualna retromania. Odświeżyliśmy też wizję i misję naszego uzdrowiska, aby przystawała do wyzwań XXI wieku – dodaje.
W tym roku uzdrowisko zmieni także stronę internetową. – Odświeżenie wizerunku uzdrowiska jest pierwszym krokiem, który ma sprawić, aby nie tylko mieszkańcy Śląska, ale i całej Polski, a nawet Środkowej Europy, kojarzyli Uzdrowisko Ustroń jako nowoczesne centrum zdrowia specjalizujące się w profilaktyce pierwotnej, wtórnej, rehabilitacji oraz leczenia i zapobiegania chorobom cywilizacyjnym – mówi Wojciech Budzowski, prezes zarządu Uzdrowiska Ustroń