Reklama2020-08-18
0

„Graj o kamerę z płatkami śniadaniowymi Nestlé”

Unique One odpowiada za obsługę loterii producenta płatków śniadaniowych Nestlé (Cereal Partners Poland Toruń-Pacific) pod hasłem „Graj o kamerę z płatkami śniadaniowymi Nestlé”. Firmę wybrano w przetargu. 

Sprzedaż produktów promocyjnych rozpoczęła się 27 lipca i potrwa do 11 października 2020 r. Natomiast okres przyjmowania zgłoszeń do loterii rozpocznie się 19 sierpnia i potrwa do 11 października 2020 roku.

Aby wziąć udział w loterii należy kupić jednorazowo w okresie sprzedaży promocyjnej, płatki śniadaniowe marki Nestlé (lista produktów promocyjnych znajduje się w regulaminie), a następnie zgłosić dane z paragonu potwierdzającego zakup na stronie Nestle-cereals.com/win. W loterii do wygrania jest 200 kamer GoPro HERO7 White.

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/wielka-loteria-felix-nagrody-zasada ##

Agencja Unique One jest odpowiedzialna za adaptację materiałów POS na rynek polski, a także za organizację i obsługę loterii. Promocję wspiera ogólnopolska kampania reklamowa, która również jest adaptacją globalnej komunikacji.

Działania reklamowe zaplanowano w telewizji, digitalu oraz punktach sprzedaży. Za planowanie i zakup mediów odpowiada IPG (UM Thrive). Adaptację tagu promocyjnego opracował McCann Worldgroup. 

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas