Reklama 2023-04-04
0

Vouchery o wartości 10 tys. zł na wakacje w loterii Heinekena

Grupa Żywiec rozpoczęła loterię konsumencką dla piw marki Heineken. Wśród nagród są m.in. vouchery o wartości 10 tys. zł na wakacje.

Marka piwa Heineken zaczyna sezon od loterii konsumenckiej – "Lato przyjemności z Heineken". Sprzedaż promocyjna trwa od 1 kwietnia do 31 sierpnia.

Akcją objęte są piwa Heineken Silver, Heineken i Heineken 0,0% sprzedawane w butelkach. W ramach loterii na konsumentów codziennie czekają e-kody o wartości 50 zł do serwisu Muve.pl oraz do wykorzystania w serwisie Pyszne.pl. Raz w tygodniu można zdobyć nagrodę główną, czyli voucher na realizację wakacji o wartości 10 000 zł do zrealizowania przez serwis wakacje.pl.

Aby wziąć udział w loterii, należy kupić piwa Heineken w czasie trwania sprzedaży promocyjnej. Następnie kody spod kapsli należy zarejestrować na stronie www.heineken.com. W ciągu doby uczestnik może zarejestrować maksymalnie pięć kodów.

– W Heinekenie skupiamy się przede wszystkim na Gen Z – mówi Tomasz Hadam, senior brand manager marki Heineken. – Z myślą o nich szykujemy się na lato pełne przyjemnego orzeźwienia. Zaczynamy od loterii, w której do wygrania są nagrody, które z pewnością przypadną do gustu młodym dorosłym. Loteria wsparta jest komunikacją na opakowaniach, materiałami POS w punktach sprzedaży oraz kampanią ATL, w tym dedykowanym spotem TV, podkreślającym orzeźwiający charakter marki Heineken – dodaje Hadam.

 

Za pomysł i komunikację loterii odpowiada agencja Plej, a za organizację – G3 Group. Kampanie dla marki Heineken planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja HOPE.

Autor: bg

Więcej informacji: Heineken, Grupa Żywiec, Plej, Hope, Starcom, G3 Group

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas