Grupa Lotos zaprasza agencje do składania ofert na opracowanie i wdrożenie gry miejskiej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Zadaniem wybranej przez Lotos agencji będzie dostarczenie aplikacji „Gra miejska” poprzez jej przygotowanie, udostepnienie w marketach google play, app store oraz jej archiwizacja przez okres 24 miesięcy.
Ma to być aplikacja umożliwiająca przeprowadzenie sfabularyzowanej gry. Oprócz zadań i łamigłówek - spółka oczekuje przedłożenia scenariusza przedstawiającego jakąś historię np. o głębinach Bałtyku, poszukiwania Atlantydy etc.
Gra ma być przeznaczona dla dzieci, młodzieży, licealistów, studentów, turystów i mieszkańców Trójmiasta.
Lotos jako miejsca najodpowiedniejsze do jej przeprowadzenia wskazał takie lokalizacje, jak Moloteka (stadion Letni) na plaży w Gdańsku Brzeźnie, Teatr Muzyczny w Gdyni, Teatr Atelier w Sopocie (przy plaży), Opera Bałtycka w Gdańsku, Molo w Sopocie, Pomnik Neptuna na Długim Targu w Gdańsku, Żuraw na Długim Pobrzeżu w Gdańsku, Skwer Kościuszki w Gdyni oraz wybrane stacje paliw Lotosu w Trójmieście.
Szczegóły oferty dostępne są tutaj.