Prasa2013-10-23
2

Lowe Warsaw będzie reklamować „Gazetę Wyborczą”

Agencja Lowe Warsaw wygrała przetarg na strategię i kreację kampanii reklamowej „Gazety Wyborczej” (Agora). Akcja jest zaplanowana na przyszły rok.

Przygotowana przez Lowe Warsaw kampania „Gazety Wyborczej” będzie prowadzona w mediach ATL (m.in. w social media, obejmując też aktywności niestandardowe) oraz w ramach działań ambientowych i eventów w przestrzeni miejskiej. Agencja i Agora nie informują, kiedy konkretnie zacznie się i jak długo potrwa ta akcja ani które inne agencje brały udział w dotyczącym niej przetargu.

Poprzednia duża akcja marketingowa „GW” - połączona z cyklem redakcyjnym - trwała latem br. pod hasłem „Nam nie jest wszystko jedno” (więcej na ten temat). Kreację tej akcji przygotowała agencja Bardzo.

W sierpniu br. średnia sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” wynosiła 191 161 egz., wobec 228 992 egz. rok wcześniej (według ZKDP - zobacz szczegółowe dane).

 

Autor:tw

Więcej informacji:Gazeta Wyborcza, Lowe Warsaw

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas