Reklama2017-04-05
0

Rodzinne gotowanie w nowym spocie makaronu Lubella (wideo)

Grupa Maspex Wadowice kontynuuje kampanię marki Lubella prowadzoną pod hasłem „Lubella i 1000 pomysłów”, w której wykorzystuje poklatkową animację. W nowym spocie zachęca do rodzinnego przygotowania penne z indykiem i brokułami oraz wspólnego zasiadania do stołu.

„Lubella i rodzinny obiad” to trzecia tegoroczna reklama z cyklu „Lubella i 1000 pomysłów”, który potrwa przez cały rok. Spot prezentuje wspólną pracę rodziców i dziecka w kuchni, którzy przygotowują danie dla całej rodziny – penne z indykiem, brokułami i chili.

Spot został zrealizowany w formie animacji poklatkowej, charakterystycznej dla całej kampanii.

Formuła jest kontynuacją zeszłorocznej akcji, która wywołała spór pomiędzy agencją GPD, która odpowiada za kreację tych reklam, a agencją Schulz Brand Friendly. Według tej ostatniej Maspex skopiował pomysł stworzony przez nią dla firmy Madej Wróbel.

Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Mindshare.

Autor:km

Więcej informacji:Lubella, makaron, Maspex

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas