Reklama2017-11-06
0

„Jesteśmy stąd!” w regionalnej kampanii paluszków Lubella

Na outdoorze ruszyła nowa kampania paluszków marki Lubella (Grupa Maspex). Akcję przygotowała agencja Youngers.

Kampania outdoorowa paluszków Lubella ma - zarówno zasięgowo, jak i tematycznie - charakter regionalny. W ramach akcji podkreślono, że marka pochodzi z Lublina.

Kampania obejmuje 16 billboardów w przestrzeni miasta oraz 100 ramek z komunikacją w autobusach miejskich. Komunikacja prezentuje klasyczną przekąskę z oferty Lubelli - paluszki z solą.

Lubella w swojej kampanii przygotowała również działania kierowane do studentów, jako kluczowej grupy docelowej kategorii paluszków. W listopadzie w 20 akademikach w Lublinie zostanie przeprowadzona akcja samplingowa, w ramach której Lubella rozda studentom 6 tys. paczek paluszków.

Za kampanię odpowiedzialna jest agencja Youngers.

Autor:km

Więcej informacji:Lubella, paluszki, Maspex

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas