Reklama2020-03-10
0

Lubelska doradza „Żyj Kolorowo” w nowej kampanii

Marka wódki Lubelska (Stock Polska) rusza z nową kampanią reklamową pod hasłem „Żyj Kolorowo”.

Nowa komunikacja nawiązuje nie tylko do szerokiego portfolio smaków marki, lecz także do jej "zakręconego, wakacyjnego charakteru", jak podaje w komunikacie producent.

Platforma komunikacyjna marki bazuje na nowym, "gorącym i stworzonym w wyspiarskim klimacie",  świecie marki osadzonym na „Wyspie Lubelskiej”. -To niezwykłe miejsce, gdzie panuje wieczna impreza, wszystko jest utrzymane w maksymalnie świeżej i owocowej formule, a rutyna to ostatnia rzecz, którą można tam znaleźć - opisuje producent trunku.

Lubelska tworzy "imprezową wyspę"

"Wyspa Lubelska" nawiązuje do szerokiego portfolio smaków Lubelskiej - cytryna, gruszka, porzeczka, grejpfrut, wiśnia czy żurawina.

W ramach kampanii zostały zaplanowane działania w digitalu (na Facebooku, Messengerze), konkursy konsumenckie, eventy, działania PR i współpraca z influencerami.

Nową koncepcję kreatywną stworzyła agencja Schulz Brand Friendly, a za działania PR odpowiada Publicis Consultants.

Autor:jd

Więcej informacji:Wyspa Lubelska, Lubelska, Stock Polska

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas