Reklama2013-01-23
0

„Luck is an attitude” w wizerunkowej kampanii Martini (wideo)

W telewizji i internecie trwa wizerunkowa kampania reklamowa alkoholi Martini (Bacardi-Martini Polska). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Martini. Luck is an attitude”, przygotowały i realizują firmy Hypermedia Isobar, Gong i Carat Polska.

Głównym bohaterem emitowanych obecnie reklam Martini jest młody, przystojny mężczyzna, który stając przed licznymi wyborami, postanawia wziąć życie w swoje ręce. Pokazane w trzech 15-sekundowych spotach różne sytuacje - w hotelu, taksówce i barze - potwierdzają, że taka postawa gwarantuje szczęście.

Reklamy informują też, że Martini jest sponsorem pokazu kolekcji wiosna/lato 2013 Mariusza Przybylskiego. Akcja obejmuje konkurs prowadzony na stronie luckisanattitude.pl, w którym można wygrać zaproszenia VIP na ten pokaz.

Działania reklamowe są prowadzone w telewizji (m.in. TVN, Polsat, kanały z oferty Atmediów i Discovery) oraz internecie (m.in. serwisy Agory, Wirtualnej Polski, Edipresse i Marquarda). Kreacją konkursu i dotyczącej go strony zajęła się agencja Hypermedia Isobar, za jego przebieg odpowiada agencja Gong, a media kupił dom mediowy Carat Polska.

Autor:tw

Więcej informacji:Luck is an attitude, Martini

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas