Reklama2018-10-25
2

Lucyna Koba po 23 latach opuszcza MullenLowe MediaHub

Lucyna KobaLucyna Koba

Lucyna Koba, obecnie head of client success w domu mediowym MullenLowe MediaHub rozstaje się z agencją. Pracowała w niej od 23 lat.

Koba stanowisko head of client success zajmuje od stycznia br. Nadzoruje na nim pracę ponad 20 ekspertów w trzech zespołach. Jest odpowiedzialna za przychody zespołów i zarządzanie obsługą klientów. Pełni też rolę lidera strategii komunikacyjnych, w tym mediów cyfrowych i tradycyjnych dla głównych klientów agencji. Odpowiada za nowy biznes i utrzymanie klientów oraz za pozycjonowanie i PR.

Pracę w MullenLowe MediaHub (wówczas PanMedia Western) rozpoczęła w 1995 roku. Przez pierwszych 7 lat była media managerem. Kolejne 10 lat pracowała jako strategy director. W latach 2012-2016 pełniła funkcję deputy managing directora (w tym okresie PanMedia Western zmieniło nazwę na MullenLowe MediaHub). Przez kolejny rok pełniła identyczną funkcję w MullenLowe MediaHub Global. Jest absolwentką Uniwersytetu Opolskiego oraz Akademii im. Leona Koźmińskiego.

Lucyna Koba nie chciała w rozmowie z Wirtualnemedia.pl zdradzić swoich dalszych planów zawodowych. Poinformowała nas, że na razie nie chce komentować informacji o odejściu z MullenLowe MediaHub.

Z kolei Ewa Góralska, dyrektor zarządzająca agencją przekazała serwisowi Wirtualnemedia.pl, że Lucyna Koba pozostanie w agencji do końca tego roku, a decyzje o tym, kto obejmie zajmowane przez nią stanowisko nie zostały podjęte.

Autor:bg

Więcej informacji:Lucyna Koba, MullenLowe MediaHub

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas