Reklama2018-03-15
0

Lufthansa startuje z loterią #SayYesToTheWorld, do wygrania bilety lotnicze

Linie lotnicze Lufthansa wystartowały z międzynarodową kampanią promocyjną "Powiedz światu tak", której głównym elementem jest loteria promocyjna.

W ramach loterii zarejestrowani uczestnicy mogą wygrać bilety na rejsy Lufthansy. Może w niej wziąć udział każdy, kto na stronie promocji Yes The World wybierze miejsce wirtualnym globie, które chciałby odkryć.

Główną nagrodą są dwa bilety na rejs powrotny z międzykontynentalnej siatki połączeń przewoźnika w klasie biznes, a drugą nagrodą w klasie ekonomicznej. Zdobywcy trzeciego i czwartego miejsca otrzymają po dwa bilety na rejs na trasach europejskich w dwie strony w klasie ekonomicznej.

Akcja trwa do 15 kwietnia, a lista zwycięzców podana w maju.

Lufthansa zainstalowała także w ramach kampanii fotele samolotowe w publicznych przestrzeniach w Monachium, Szanghaju i Nowym Jorku i zadała przechodniom siadających w fotelach pytanie “Dlaczego kochasz świat?”.

Kampania wystartowała w ramach ostatniego odświeżenia brandingu marki. Działania przygotowały Kolle Rebbe (koncepcja kreatywna), DDB (digital) i Mindshare (planowanie mediów).

Autor:jd

Więcej informacji:say yes to the world, Lufthansa

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas