Reklama2015-02-12
1

Łukasz Borak na nowym stanowisku w Peugeot i Citroen Polska

Łukasz BorakŁukasz Borak

Łukasz Borak awansował i będzie pełnił nową funkcję w zespole marketingu importera samochodów Peugeot i Citroen Polska.

Borak objął nowo utworzone stanowisko head of digital. Odpowiada za strategię i zakup mediów online, social media, oraz działania SEM, SEO i CRM dla trzech marek: Peugeot, Citroen oraz DS. Przed awansem zajmował stanowisko media i CRM managera marki Peugeot.

Łukasz Borak ma 9-letnie doświadczenie w mediach i marketingu. Wcześniej pracował m.in. w ZenithOptimedia Group na stanowisku senior media plannera. Realizował projekty dla takich klientów jak Totalizator Sportowy i Warner Bros.

Autor:bg

Więcej informacji:Łukasz Borak, Peugeot, Citroen Polska

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas