Reklama 2023-04-16
0

Łukasz Brylski: z PZPN do działu marketingu Electronic Arts

Łukasz Brylski Łukasz Brylski

Łukasz Brylski objął stanowisko brand marketing managera na region Europy Wschodniej w Electronic Arts, wydawcy gier komputerowych.

Brylski będzie odpowiedzialny w Electronic Arts za przygotowywanie kampanii promocyjnych gier z portfolio amerykańskiego wydawcy.

Przez ponad dziesięć lat (2012-2022) był marketing managerem w PZPN. W swojej karierze odpowiadał też za działania sponsoringowe i brandingowe dla młodzieżowych reprezentacji Polski w piłce nożnej, m.in. podczas mistrzostw świata U20 w 2019 roku jako członek Local Organising Committee.

Electronic Arts tworzy takie gry komputerowe jak seria FIFA (dziś EA Spots FC), "Need for Speed", "The Sims", a także "Battlefield", "Dead Space". Amerykańska firma jest jedną z największych z branży gamingu na świecie.

Autor: jd

Więcej informacji: Łukasz Brylski, Electronic Arts

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas