Prasa2018-09-03
0

Łukasz Górka szefem dystrybucji w Edipresse Polska, Piotr Lech odchodzi

Łukasz GórkaŁukasz Górka

Od początku października dyrektorem dystrybucji w Edipresse Polska będzie Łukasz Górka. Zastąpi na tym stanowisku Piotra Lecha, który odchodzi z firmy i branży mediowej.

Łukasz Górka pracuje w Edipresse Polska od lutego ub.r. Poprzednio był new business managerem w zespole kolportażu projektów publishingu dziecięcego. Wcześniej przez 10 lat był związany z Media Service Zawada, pełnił tam funkcję managera dystrybucji.

W dziale dystrybucji Edipresse Polska zachodzą też inne zmiany. Tadeusz Jędrasik obejmuje nowo utworzone stanowisko kierownika ds. kontaktów z sieciami handlowymi. Ponadto ze struktury wyodrębniono zespół obsługi klienta, którym jako dyrektor zarządzać będzie Agnieszka Bujanowska.

Łukasz Górka i Agnieszka Bujanowska na nowych stanowiskach będą raportować do Małgorzaty Franke, która przejmuje odpowiedzialność za oba te obszary od dyrektor generalnej Alicji Modzelewskiej-Warec. Jednocześnie Franke zachowuje swoją dotychczasową rolą dyrektor zarządzającej kolekcji i projektów special interest.

Poprzednio szefem dystrybucji w Edipresse Polska przed ponad 9 lat był Piotr Lech. Teraz odchodzi z firmy, będzie z nią związany do końca września. Jednocześnie żegna się z branżą mediową, nie podano jego dokładnych planów zawodowych.

- Piotrowi życzę samych sukcesów w nowym miejscu pracy i dziękuję za dotychczasowe zaangażowanie w realizacji zadań. Wierzę, że przekazuje swoje obowiązki w ręce osoby, która przy wsparciu Małgosi Franke świetnie sprawdzi się w nowej roli, bo zna rynek oraz specyfikę pracy w Edipresse - komentuje Alicja Modzelewska-Warec.

To kolejna zmiana personalna w firmie. Wiosną po 24 latach pracy w niej odeszła Ewa Redel-Bydłowska pełniąca funkcję członka zarządu. Natomiast pod koniec ub.r. z wydawnictwem rozstały się dyrektor produkcji Danuta Kamińska-Adamkowska oraz Agnieszka Łubiarz nadzorująca pion magazynów true stories.

W ub.r. grupa Edipresse Polska zanotowała spadek skonsolidowanych wpływów netto ze sprzedaży o 3,3 proc. do 163 mln zł oraz 7,45 mln zł zysku netto (wobec 2,35 mln z zysku rok wcześniej).

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas