Reklama2015-12-17
0

Łukasz Pytlewski na czele działu analytics & insight MEC w Polsce

Łukasz Pytlewski objął stanowisko dyrektora działu analytics & insight w polskim biurze domu mediowego MEC. Zastąpił Tomasza Kolanowskiego, który awansował do globalnych struktur firmy.

Pytlewski pracuje w MEC od 2012 roku. Do tej pory jako menedżer w dziale analytics & insight kierował zespołem analityków i ekonometryków, który współtworzył liczne narzędzia i systemy pomiaru działań marketingowych. Ostatnio wprowadzili na rynek m.in. Amplifier do prognozowania popytu, sygnalizujący reklamodawcy, kiedy powinien zintensyfikować kampanię reklamową. Wcześniej opracowali narzędzie Ad Quantum pozwalające ocenić wpływ internetu i telewizji na kluczowe wskaźniki marketingowe.

Z branżą mediów i reklamy Pytlewski jest związany od ponad 10 lat. Wcześniej pracował m.in. w dziale badań domu mediowego Mediacom Warszawa oraz w dziale Media Management firmy Accenture.

Poprzednio dyrektorem działu analytics & insight w MEC był Tomasz Kolanowski. W październiku ub.r. objął w międzynarodowych strukturach MEC nowo utworzone stanowisko global head of innovations & scalability.

Autor:tw

Więcej informacji:MEC, Łukasz Pytlewski

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas