Reklama2023-12-19
2

Łukasz Pytlewski nowym szefem działu danych i analiz Proxi.cloud

Łukasz Pytlewski Łukasz Pytlewski

Łukasz Pytlewski dołączył do firmy technologicznej Proxi.cloud, gdzie objął stanowisko head of data. 

Łukasz Pytlewski będzie odpowiadał za rozwój unikalnych produktów służących do pomiaru efektywności działań marketingowych i monitoringu zachowań konsumentów w świecie offline. Ma poszerzyć i udoskonalić ofertę analityczną.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

– Odpowiadam za rozwój produktów analitycznych opartych o dane geolokalizacyjne. Oferują one unikalne możliwości pomiaru efektywności prowadzonych działań marketingowych. Dostarczają również użytecznych insightów, pozwalających lepiej rozumieć zachowanie konsumentów w świecie offline – komentuje Łukasz Pytlewski.

Pytlewski ma ponad 18-letnie doświadczenie w zakresie budowania, rozwijania oraz integrowania produktów analitycznych i technologicznych, a także tworzenia procesów zarządzania danymi. Prowadził projekty analityczne dla czołowych reklamodawców zarówno w Polsce, jak i na innych rynkach europejskich. Zdobył doświadczenie, m.in. rozwijając kompetencje analityczne dla agencji GroupM, a także prowadząc projekty doradcze w Accenture.

Autor:jd

Więcej informacji:Łukasz Pytlewski, Proxi.cloud

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas