Internet2018-03-31
4

„M jak miłość” i „Voice of Poland” najpopularniejszymi produkcjami tv na Facebooku, „Świat według Kiepskich” najbardziej angażuje

Wśród polskich programów i seriali telewizyjnych najwięcej fanów na Facebooku mają „M jak miłość” i Voice of Poland” w TVP2. Natomiast najwięcej aktywnych użytkowników jest na fanpage’u sitcomu Polsatu „Świat według Kiepskich”.

Na koniec lutego br. facebookowy fanpage serialu TVP2 „M jak miłość” miał prawie 873 tys. użytkowników, tyle samo co miesiąc wcześniej. Natomiast liczba użytkowników profilu programu TVP2 „Voice of Poland” zmalała o 0,1 proc. do 821,5 tys. - wynika z danych firmy SoTrender.

W kategorii telewizyjnej sklasyfikowano również fanpage’a współpracownika Superstacji Mariusza Maksa Kolonki (808,6 tys. użytkowników) i Wojciecha Cejrowskiego (688,1 tys.) współpracującego m.in. z TVP Info.

W czołowej dziesiątce są cztery produkcje TVN-u: „Szkoła” (653,4 tys. użytkowników), „Dzień dobry TVN” (625,8 tys.), „Wiem, co jem” (612,4 tys.) i „Fakty” (585,1 tys.). Dalej w zestawieniu są „Top model” (547,3 tys.), „Mam talent” (491,8 tys.) i „Uwaga!” (373,2 tys.) oraz profil seriali TVN (386,6 tys.).

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/top-model-siodmy-sezon-tvn-wrzesien-2018 ##

Jeśli chodzi o Telewizję Polską, to w rankingu znalazły się też profile „Rodzinki.pl” (542,5 tys. użytkowników), „Rancza” (376,2 tys.), „Pytania na śniadanie” (367,8 tys.) i „Słownik polsko@polski” (335,3 tys.).

Na liście są również fanpage’e produkcji Polsatu: „Tylko muzyki. Must be the music” (609,7 tys. użytkowników) oraz „Kabaretu na żywo” (427,8 tys.). Liczba fanów tej ostatniej produkcji wzrosła w skali miesiąca o 3 proc.

Na fanpage’u „Świata według Kiepskich” w zeszłym miesiącu aktywnych użytkowników (tzw. storytellerów) było 70,6 tys., o 53 proc. więcej niż rok wcześniej.

Na kolejnych miejscach pod tym względem znalazły się profile „M jak miłość” (44,8 tys.), „Słownika polsko@polskiego” (34,9 tys.), „Faktów” (26,9 tys.), „Kabaretu na żywo” (23,3 tys.) oraz „The Voice Kids” (21 tys.).

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/the-voice-kids-hit-tvp2-wyniki-ogladalnosci ##

Ogromny, 25-krotny wzrost liczby zaangażowanych fanów osiągnął fanpage „Kuby Wojewódzkiego”. Profil „Kuchennych rewolucji” zanotował pod tym względem wzrost o 620 proc., „Przyjaciółek” - o 310 proc., a „Pierwszej miłości” - o 259 proc.

Natomiast najwięcej straciły fanpage’e „The Voice Kids” (w dół o 42 proc.), „Barw szczęścia” (38 proc.), „Szkła kontaktowego” (32 proc.) i „Kabaretu na żywo” (30 proc.).

Na fanpage’u „M jak miłość” użytkownicy wykonali w lutym 420,9 tys. różnych aktywności (polubień, komentarzy, wpisów, udostępnień), a wskaźnik interaktywności wyniósł 506,7 tys. Profil „Świata według Kiepskich” zanotował 309,2 tys. aktywności i 1,35 mln interaktywności, fanpage „Faktów” - odpowiednio 233,3 i 697,9 tys., a profil „The Voice Kids” - 149,1 i 327,7 tys.

Na fanpage’u „Warsaw Shore” wskaźnik interaktywności wyniósł tylko 43,9 tys., na profilu „Na sygnale” - 54 tys., a na fanpage’u „Kuby Wojewódzkiego” - 65,6 tys.

Autor:tw

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas