Telewizja2015-05-26
1

„M jak miłość”, „Na dobre i na złe” i „Ranczo” hitami tygodnia

W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym należała do TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce utrzymał Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującej TVP1 w okresie od 18 do 24 maja 2015 roku zwiększył się o 0,51 pkt. proc. do 13,31 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmalał o 0,63 pkt. proc. i wyniósł 11,24 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 10,85 proc., po spadku o 0,05 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,12 proc.; do góry o 0,11 pkt. proc.).

Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVN24 (3,63 proc.; + 0,31 pkt. proc.), TV4 (3,44 proc.; + 0,26 pkt. proc.), TTV (1,43 proc.; + 0,12 pkt. proc.), Polsat News (1,38 proc.; + 0,07 pkt. proc.) i Polo TV (0,95 proc.; + 0,12 pkt. proc.).

Zobacz tabelę

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera utrzymał się Polsat. Stacja ta zanotowała spadek o 1,20 pkt. proc. do 12,62 proc. udziału. Drugi był TVN, którego udział zmniejszył się o 0,06 pkt. proc. do 12,58 proc.

Ostatnia pozycja podium należała do Jedynki - udział tej stacji, po wzroście o 0,11 proc., wyniósł 9,73 proc. Z kolei czwartą lokatę zajęła Dwójka (do góry o 0,07 pkt. proc. do 8 proc.).

Zobacz tabelę

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:podsumowanie tygodnia

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas