Biznes2018-06-25
0

M4B digitalizuje europejskie placówki KFC

Polska firma technologiczna M4B nawiązała partnerstwo technologiczne z AmRest. W ramach współpracy odpowiada za cyfryzację sieci fast foodów KFC w Polsce i w dziewięciu  innych krajach europejskich.

M4B w ciągu ostatnich trzech lat zamontowała tzw. menu board (urządzenie do samodzielnego składania zamówień w restauracji) w 600 restauracjach KFC w Polsce i 9 innych krajach europejskich. Firma będzie wspierać AmRest we wdrożeniu systemu samoobsługowego i wyposaży większość europejskich restauracji KFC w kioski samoobsługowe.

- Byliśmy zdeterminowani, aby zapewnić klientom zupełnie nowe doświadczenie w zakresie dokonywania zamówienia. M4B nam to umożliwiło dostarczając rozwiązanie, w którym główny nacisk jest położony na połączenie oprogramowania z urządzeniem – mówi Maciej Buba, digital director w AmRest.

M4B jest polskim producentem i dostawcą rozwiązań z obszaru digital signage, wykorzystującym cyfrowe nośniki do przekazu informacyjno-reklamowego.

Do AmRest należą marki KFC, Burger King, Starbucks, Pizza Hut, Blue Frog i La Tagiatella.

Autor:jd

Więcej informacji:M4B, KFC, AmRest

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas