Telewizja 2017-08-30
6

Macademian Girl poprowadzi „Królowe second-handów”, pierwszą lokalną produkcję Lifetime

Wystartowały prace na planie magazynu „Królowe second-handów”, który poprowadzi blogerka modowa Macademian Girl. Reality trafi na antenę kanału Lifetime 10 października br. To pierwsza polska produkcja tej lifestylowej stacji A+E Networks.

Format jest oparty na autorskim pomyśle polskiego oddziału A+E Networks. W każdym odcinku „Królowych” dwie uczestniczki będą rywalizować ze sobą na najlepsze kreacje, które skompletują w sklepach z używaną odzieżą.

W doborze elementów kreacji uczestniczkom pomoże im Tamara Gonzalez Perea, znana jako Macademian Girl. Bohaterki będą musiały zmierzyć się z presją czasu i tematem zadania, aby stworzyć zwycięską stylizację za niską cenę.

- W A+E Networks doceniamy i zachęcamy kobiety do tego, by wyrażały siebie w kreatywny i odważny sposób. Bez wątpienia, moda jest jednym z narzędzi, które im to umożliwia. „Królowe second-handów” to pierwszy polski program w telewizji Lifetime i jedna z pierwszych produkcji ukazująca fenomen second-handów w naszym kraju. Mamy nadzieję, że program nie tylko zaciekawi naszych widzów, ale też ich zainspiruje - mówi Izabella Wiley, dyrektor generalna na Europę Środkowo-Wschodnią w A+E Networks.

Za produkcję „Królowe second-handów” odpowiada firma Endemol Shine Polska. Producentem nadzorującym ze strony A+E Networks jest Agnieszka Kubiak, dyrektor ds. lokalnych produkcji, oraz Małgorzata Perkowska z Endemola. Reżyserem jest Szymon Łosiewicz.

Premierę programu „Królowe second-handów” zaplanowano na wtorek 10 października br.

Na jesień nadawca przygotowuje jeszcze jedną lokalną produkcję, ale nie ujawnia szczegółów. Wiosną Izabella Wiley informowała portal Wirtualnemedia.pl, że stacja pracuje także nad reality-show, w którym widzowie będą śledzić życie polskich rodzin w ich domach.

Lifetime to amerykański kanał lifestylowy, który w Polsce ruszył w grudniu 2014 roku. W ramówce stacji znajdują się seriale i reality-show.

Według danych Nielsen Audience Measurement, w lipcu br. stacja Lifetime miała 0,03 proc. udziału w rynku telewizyjnym.

Autor: łb

KOMENTARZE (6) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas