W czwartek, 14 września br. należący do A+E Networks kanał lifestylowy Lifetime zmieni logo, dopasowując je do logotypu stacji w Stanach Zjednoczonych.
Polski oddział A+E Networks poinformował, że od połowy września stacja Lifetime będzie posługiwać się nowym logotypem.
Zmiana ma charakter globalny, a na rynku amerykańskim logo zostało odświeżone już w lutym br. - przy okazji wprowadzenia do ramówki Lifetime meczów piłki nożnej kobiet National Women's Soccer League,
Nowe logo stacji (czerwony okrąg z wpisaną w środek nazwą „Lifetime”) zaprojektowała firma Primal Screen.
Lifetime to amerykański kanał lifestylowy, który w Polsce ruszył w grudniu 2014 roku. W ramówce stacji znajdują się seriale i reality-show. Na jesień nadawca przygotowuje dwie lokalne produkcje, ale na razie nie ujawnia szczegółów.
Telewizja | Izabella Wiley: budujemy oglądalność dzięki lokalnym produkcjom, pierwszy serial dla Lifetime w ciągu 3 lat (wywiad) |