Nowym CEO agencji Stratosfera został Maciej Bral, który przejął obowiązki Krzysztof Najdera. Bogna Balicka awansowała na stanowisko szefowej strategii. Do zespołu dołączają także Kamil Kociszewski, Dorota Maria Trzebska i Kacper Latecki.
Jak wyjaśniono w komunikacie, "zmiany są elementem planów rozwoju firmy".
- By pogłębiać nasze doświadczenie, tworzyliśmy w przeszłości alianse z międzynarodowymi firmami, ale moja wizja od początku zakładała działanie jako niezależny, silny think-tank, jako firma posiadana przez nas samych. Taka samodzielność zapewnia wyjątkową bezstronność rekomendacji - co, w połączeniu z praktyczną skutecznością rozwiązań, jest naszą misją. Jako założyciel Stratosfery zamierzam teraz przekazywać swoją wiedzę, podczas gdy firmą zarządzać będą Maciej i Bogna - mówi dr Krzysztof Najder, założyciel Stratosfery.
Krzysztof Najder pozostaje w firmie w roli partnera i doradcy. Będzie dalej zaangażowany doradczo i mentorsko w każdy projekt agencji.
Zarządzanie Stratosferą, na stanowisku chief executive officer, przejmuje Maciej Bral. Dotychczas był odpowiedzialny za wdrażanie i rozwój biznesu na rynkach międzynarodowych oraz kierowanie zespołami w korporacjach światowej czołówki mediowej m.in. w The Walt Disney Company i w Fox Networks. Ma ponad trzydziestoletnie doświadczenie w branży marketingowej.
Bogna Balicka na czele strategii Stratosfery
Stanowisko chief strategy officer obejmuje Bogna Balicka od lat związana ze Stratosferą. Odpowiedzialna będzie za kierowanie zespołem doradców i konsultantów. Bogna ma ponad dwadzieścia lat doświadczenia w badaniach rynku i doradztwie strategicznym. Była wieloletnią szefową zespołu badawczego w IQS, partnerką w Stratosferze, pracowała w agencjach reklamowych i brand design.
Kamil Kociszewski dołącza do zespołu jako strategy adivisor - socjolog od ponad dwudziestu lat współpracujący z międzynarodowymi klientami przy zarządzaniu markami, projektach badawczych i lojalnościowych.
Stratosferę swoimi kompetencjami wesprą także Dorota Maria Trzebska oraz Kacper Latecki, jako strategy consultants. Dorota Maria Trzebska przez ostatnią dekadę zajmowała się tworzeniem i wdrażaniem marek, strategią komunikacji oraz PR dla branży HoReCa, a Kacper, psycholog społeczny i antropolog kultury, jest moderatorem i etnografem z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem badawczym.