Reklama2015-01-26
0

Maciej Bruzgo: z ZenithOptimedia do K2 Media

Maciej BruzgoMaciej Bruzgo

Maciej Bruzgo zaczął pracę jako senior performance manager w agencji mediowej K2 Media (należącej do Grupy K2). Wcześniej pracował m.in. w ZenithOptimedia, Omnicom Media Group i Universal McCann.

Jako senior performance manager Maciej Bruzgo odpowiada w K2 Media za rozwój działu performance. - Zatrudnienie Maćka potwierdza kierunek, który obraliśmy kilka lat temu. Kompetencje w zakresie performance są kluczowe dla wielu naszych klientów i chcemy je konsekwentnie rozwijać - tłumaczy Przemysław Cyluk, media director agencji.

Poprzednio Bruzgo pełnił funkcję performance & AOD supervisor w Performics, dziale domu mediowego ZenithOptimedia. Wcześniej m.in. przez półtora roku pracował jako senior SEM specialist w Universal McCann oraz przez trzy lata (kolejno jako SEM assistant i SEM specialist) w dziale OMG Digital domu mediowego Omnicom Media Group.

Z branżą jest związany w sumie od sześciu lat. Zajmował się realizacją działań SEM i afiliacyjnych dla takich firm jak m.in. Grupa Renault, Deutsche Bank, Henkel, Johnson & Johnson.

Autor:tw

Więcej informacji:K2 Media, K2, Maciej Bruzgo

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas