Reklama2017-11-27
1

Maciej Czech chief growth officerem w MullenLowe MediaHub

Maciej Czech po ośmiu latach pracy w domu mediowym MullenLowe MediaHub awansował na nowo utworzone stanowisko chief growth officera.

Czech odpowiada przede wszystkim za wdrażanie nowych i rozwój istniejących obszarów firmy. Odpowiedzialny jest również za podnoszenie kultury digitalizacji w firmie, relacje z kluczowymi partnerami w tym obszarze, zarówno biznesowe jak i handlowe, pozyskiwanie nowych partnerstw, eksplorację nowych zasobów i rozwiązań oraz ich adaptację w lokalnych warunkach.

Jak podano w komunikacie "celem utworzenia funkcji chief growth officera w MullenLowe MediaHub jest zwiększanie przychodów i pozyskiwanie klientów poprzez rozwój nowych kompetencji, narzędzi i technologii, podnoszących poziom specjalistycznej ekspertyzy".

Maciej Czech w MullenLowe MediaHub pracuje od 2009 roku. Przez sześć ostatnich lat jako digital business director odpowiadał za rozwój oferty digitalowej agencji. W latach 2009-2011 był jej performance marketing directorem.

Wcześniej zdobywał doświadczenie prowadząc własną firmę oraz m.in. w ING Banku Śląskim gdzie przez 7 lat zajmował się rozwijaniem digital marketingu.

Autor:bg

Więcej informacji:Maciej Czech, MullenLowe MediaHub

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas