Reklama2014-11-06
3

Maciej Dowbor reklamuje szczoteczki elektryczne Oral-B (wideo)

Maciej Dowbor w reklamie Oral-BMaciej Dowbor w reklamie Oral-B

Zaczęła się bożonarodzeniowa kampania reklamowa szczoteczek elektrycznych do zębów Oral-B (produkowanych przez Procter & Gamble) z udziałem prezentera telewizyjnego Macieja Dowbora. Akcję przygotowały firmy Interactive Solutions, Publicis Poland i MediaCom Warszawa.

W spocie Oral-B Maciej Dwobor podczas wizyty u dentysty przekonuje się, że szczoteczki tej marki wykonują o wiele więcej ruchów w ciągu minuty niż tradycyjne szczoteczki używana przez ludzi, dzięki czemu pozwalają skuteczniej dbać o codzienną higienę jamy ustnej. Reklama podkreśla też, że 90 proc. użytkowników szczoteczek elektrycznych poleca urządzenia marki Oral-B.

W osobnych reklamach prezentowane są szczoteczki elektryczne Oral-B z serii Professional Care 700. Maciej Dowbor przekonuje, że jest to najlepszy prezent bożonarodzeniowy zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn.

Akcja reklamowa - zaplanowana do Bożego Narodzenia - obejmuje telewizję oraz internet (m.in. social media).

Strategię i kreację kampanii przygotowały agencje Publicis Poland (telewizja) oraz Interactive Solutions (internet). Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.

Autor:tw

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas