Reklama2021-02-03
10

Maciej Godlewski dyrektorem zarządzającym agencji Arena Media

Maciej GodlewskiMaciej Godlewski

Od marca stanowisko dyrektora zarządzającego agencji mediowej Arena Media (Havas Media Group) obejmie Maciej Godlewski. Ostatnio związany był z K2 Precise.

Jednym z priorytetów rozwoju Arena Media i celów nowego szefa agencji mediowej ma być dostarczanie klientom efektywnych rozwiązań komunikacyjnych opartych na data driven marketingu i na wiedzy z obszaru e-commerce. To obszar, w którym agencja będzie się rozwijać i planuje kolejne inwestycje.

- Mało jest specjalistów pokroju Maćka na rynku, którzy wywodzą się ze starej jakościowej szkoły planowania i zakupu mediów oraz posiadają zaawansowaną, praktyczną wiedzę digital czy potrafią efektywnie łączyć działania offline z aktywnością w internecie. Tym bardziej cieszymy się z dołączenia Maćka, które traktujemy jako ważny etap rozwoju oferty dla naszych klientów - mówi CEO HMG Małgorzata Węgierek. - W 2021 naszym priorytetem jest dalsza digitalizacja grupy i dynamiczny rozwój agencji Arena Media. Chcemy, żeby Arena stała się nowoczesną spółką i marką, która jest utożsamiana jako partner i doradca klienta w zakresie zintegrowanej i efektywnej komunikacji. Arena ma duży potencjał wynikający z historii, aktualnego portfolia klientów, a przede wszystkim zespołu i my chcemy ten potencjał wykorzystać w 100%, szczególnie w obszarach usług digitalowych. Dlatego zdecydowaliśmy się na zatrudnienie Maćka Godlewskiego jako dyrektora zarządzającego Areny, co jest strategiczną i bardzo ważną decyzją rozwojową dla naszego biznesu - wyjaśnia.

W styczniu do Havas Media Group dołączył także Łukasz Wiśniewski, który objął stanowisko szefa działu data business intelligence. Od nowego roku do życia została powołana jednostka Havas E-Commerce, na czele której stanął Jacek Celiński, odpowiedzialny za rozwój kompleksowej oferty z zakresu e-commerce marketingu. W 2020 r. do Havas Media Group dołączył Marcin Kordowski, ekspert w wieloletnim doświadczeniem w obszarze content i search marketingu.

Godlewski przechodzi z K2 Precise

Maciej Godlewski ostatnio pełnił funkcję chief growth officera agencji K2 Precise. Zarządzał kluczowymi działami rozwojowymi firmy - od działu strategii digital, przez trading, marketing aż po nowy biznes. Podlegały mu również media nie-digitalowe i dział TV/multiscreen, a jedną z jego głównych ról była integracja komunikacji online oraz offline.  Łącznie w Grupie K2 spędził 7 lat.

Wcześniej pełnił dodatkowo rolę szefa działu client service agencji K2 Media pracując dla takich klientów jak Nutricia, Pracuj.pl czy Carrefour. Przed dołączeniem do grupy K2 Internet w 2014 roku przez 10 lat zarządzał zespołami obsługującymi największych wówczas klientów Starcomu i liderów swoich kategorii – T-Mobile/Heyah oraz USP Zdrowie.

Autor:jd

KOMENTARZE(10)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas