PR2018-07-27
1

Maciej Lasoń managerem ds. komunikacji w Unilever Polska

Maciej Lasoń Maciej Lasoń

Maciej Lasoń zastąpił Natalię Szulc na stanowisku managera ds. komunikacji i zrównoważonego rozwoju w Unilever Polska. Wcześniej pracował w Nike Polska.

Lasoń odpowiada m.in. za opracowanie i wdrożenie nowej strategii komunikacji koncernu.

Maciej Lasoń z branżą public relations związany jest od kilkunastu lat. Przed dołączeniem do Unilevera, przez siedem lat pracował w firmie Nike Polska. Najpierw jako PR manager, potem brand manager, a przez cztery ostatnie lata na stanowisku szefa komunikacji i PR.

Wcześniej natomiast, w latach 2005-2011 był pracownikiem agencji Edelman. Zaczynał jako account executive, a przed jej opuszczeniem sprawował funkcję account directora.

Jest absolwentem Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Autor:bg

Więcej informacji:Maciej Lasoń, Unilever Polska

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas