Reklama2020-08-04
8

Maciej Lissowski dyrektorem operacyjnym w Pathfinder 23

Maciej Lissowski, fot. Przemek ChudkiewiczMaciej Lissowski, fot. Przemek Chudkiewicz

Z początkiem sierpnia do Pathifinder 23 (Brand New Galaxy) dołączy Maciej Lissowski, obejmując funkcję chief operating officer.

Maciej Lissowski na nowym stanowisku będzie odpowiedzialny za wzmocnienie i rozbudowanie struktur operacyjnych agencji.

- Pathfinder 23 budują niezwykle zaangażowani i utalentowani ludzie, których pasja do budowania globalnego biznesu i podejmowania globalnych wyzwań jest motorem niesamowicie szybkiej ekspansji agencji, co jest powszechna opinia nie tylko na rynku polskim, ale również międzynarodowym. Nie sposób nie ulec tak silnej rekomendacji, wobec czego z ogromną przyjemnością dołączę do zacnego grona specjalistów. Moje doświadczenie i rosnąca branża e-commerce, to fantastyczny mariaż kosmicznych możliwości - komentuje Maciej Lissowski.

Maciej Lissowski: z Agencji Warszawa do Pathfinder 23

Lissowski ostatnio przez prawie 1,5 roku roku był związany z Agencją Warszawa jako dyrektor zarządzający (przejął obowiązki od Pawła Wołoncieja, prezesa agencji). W lipcu rozstał się z agencją, a na jego miejsce nie powołano nowej osoby.

Wcześniej przez osiem lat na stanowisku chief operating oficera w Publicis Worldwide Polska był odpowiedzialny za obsługę operacyjną wszystkich klientów.

Karierę w branży reklamowej zaczął w 1991 roku w lokalnej agencji. Później pracował m.in. dla Lintas Warszawa oraz Young & Rubicam. W 1999 roku po raz pierwszy rozpoczął pracę dla Publicis na stanowisku group account director. W 2002 roku przeszedł do spółek Grupy Ogilvy, by wrócić do Publicis w 2010 roku.

Pathfinder 23 to spółka należąca do Brand New Galaxy (BNG) platformy integrującej tzw. „smart business solutions” w obszarze marketingu i technologii. Agencja zajmuje się aktywacją marek w obszarze e-commerce

Autor:jd

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas