Internet2017-07-10
14

Maciej Nowak szefem e-commerce w Agorze, Wioleta Deptuła dyrektorem biznesu internetowego czasopism

Maciej Nowak i Wioleta DeptułaMaciej Nowak i Wioleta Deptuła

Maciej Nowak objął w Agorze nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. biznesu e-commerce w segmencie internetowym. Na poprzednio zajmowaną przez niego funkcję dyrektora biznesu internetowego czasopism awansowała Wioleta Deptuła.

Kluczowym zadaniem Macieja Nowaka na stanowisku dyrektora ds. biznesu e-commerce w pionie internetowym będzie zwiększenie skali działania tego segmentu, pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych oraz współpraca z redakcjami. Celem jest wzrost przychodów z obszaru e-commerce.

Nowak jest związany z Agorą od 1993 roku. Od 2012 roku pracował w cyfrowym dziale wydawniczym „Gazety Wyborczej”, kolejno jako kierownik i dyrektor działu. Odpowiadał za wdrożenie i rozwój paywalla w serwisie Wyborcza.pl. W 2014 roku został dyrektorem cyfryzacji serwisów internetowych „Metra” i czasopism Agory. Firma podkreśla, że z dużym sukcesem rozwinął content-to-commerce jako model biznesowy w serwisie Avanti24.

Wioleta Deptuła pracuje w Agorze od 2012 roku. Początkowo była koordynatorem projektów w cyfrowym dziale wydawniczym „Gazety Wyborczej”. W 2013 roku przeszła do pionu czasopism - najpierw jako digital publishing manager odpowiadała za rozwój aplikacji czasopism, a w 2015 roku została kierownikiem serwisów lifestyle’owych (odpowiadała m.in. za Avanti24 i Logo24).

Deptuła jest absolwentką politologii na Uniwersytecie Warszawskim.

W pierwszym kwartale br. Agora w segmencie internetowym zanotowała 38,3 mln zł wpływów i 1,5 mln zysku EBITDA.

Autor:tw

Więcej informacji:Maciej Nowak, Wioleta Deptuła, Agora

KOMENTARZE(14)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas