PR2022-11-09
4

Maciej Orłowski: z "Newsweeka" do agencji Clue PR

Maciej OrłowskiMaciej Orłowski

Maciej Orłowski przechodzi do agencji PR Clue PR z redakcji "Newsweeka". W trakcie kariery dziennikarskiej pracował też w "Fakcie" i "Gazecie Wyborczej".

Orłowski obejmuje w Clue PR stanowisko editorial & content directora oraz nadzór nad działem content house. Do jego obowiązków będzie należała koordynacja pracy zespołu przygotowującego treści i formaty video dla kluczowych klientów agencji, a także nadzór nad ich finalną jakością.

Maciej Orłowski odszedł z dziennikarstwa

Maciej Orłowski od października ub. roku był dziennikarzem „Newsweeka”. Pisał teksty newsowe i społeczne, a po objęciu przez Tomasza Sekielskiego stanowiska redaktora naczelnego dołączył do rozbudowywanego przez niego działu śledczego tygodnika. Wcześniej przez ponad sześć lat był dziennikarzem newsowym „Gazety Wyborczej”.

- Przejście z dziennikarstwa do PR-u to zawsze duże wyzwanie, ale i nowe możliwości. W Clue PR doświadczenie w mediach przyda mi się do tego, aby tworzyć jeszcze lepsze treści dla kluczowych klientów i lepiej trafiać w gusta dziennikarzy, którzy potrzebują konkretnych informacji i informatorów - informuje Orłowski.

Agencja Clue PR istnieje od 2012 roku, w tym roku obchodzi 10-lecie. Do jej klientów należą m.in. Warta, Ingenico, PayPal, UBS Bank i Benefit Systems.

Autor:jd

Więcej informacji:Maciej Orłowski, Clue PR

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas