Reklama2013-09-23
5

„Made in Poland” w kampanii polskiej gospodarki za granicą

Ruszyła kampania Ministerstwa Gospodarki zachęcająca zagranicznych inwestorów do współpracy z polskimi firmami. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy What, Arena Media i Headlines Porter Novelli.

Celem kampanii pod hasłem „Made in Poland” jest wzmocnienie wizerunku Polski jako wiarygodnego i nowoczesnego partnera gospodarczego. W akcji prezentowanych jest 15 branż o szczególnym potencjale eksportowym w Czechach, Niemczech, Rosji, Chinach i na Ukrainie, gdzie prowadzone są działania.

Kampania od 16 września obejmuje reklamy prasowe, internetowe i outdoorowe oraz aktywności public relations. W ramach akcji we wspomnianych pięciu krajach odbędą się fora gospodarcze z udziałem przedstawicieli świata polityki i biznesu oraz przygotowany ostanie raport „Polskie firmy i produkty” opisujący sytuację makroekonomiczną polskiej gospodarki i analizujący 15 kluczowych branż.

Za przygotowanie koncepcji kreatywnej akcji odpowiada agencja What, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Arena Media, a za aktywności PR - agencja Headlines Porter Novelli. Firmy zdobyły to zlecenie w przetargu rozstrzygniętym w sierpniu przez Ministerstwo Gospodarki (więcej na ten temat). W działania zaangażowały się również placówki zagraniczne Ministerstwa Gospodarki: wydziały promocji, handlu i inwestycji ambasad i konsulatów RP.

Kampania jest finansowana ze środków unijnych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007–2013.

Autor:tw

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas