Reklama2023-09-04
2

Jeszcze w tym roku będzie kampania promująca polską gospodarkę, potrzebna agencja

Ministerstwo Rozwoju i Technologii w przyspieszonym trybie wybiera w przetargu agencję, która zajmie się ogólnopolską kampanią promującą polską gospodarkę w internecie - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. 

Przetarg dotyczy przygotowania spójnej koncepcji i strategii oraz realizacji ogólnopolskiej kampanii informacyjno-promocyjnej w internecie (w tym w social mediach), poświęconej promocji polskiej gospodarki.

O wyborze zwycięskiej agencji zdecydują: dobór narzędzi i kanałów komunikacji (waga: 40) i koncepcja kreatywna (waga: 20).

Kampania potrwa 8 tygodni i ma zakończyć się nie później niż 26 listopada br. Projekt finansowany jest z funduszy europejskich.

Zainteresowane agencje mają czas na złożenie ofert do 14 września. Resort tłumaczy skrócenie terminu składania ofert "koniecznością wywiązania się ze zobowiązań wynikających z realizacji projektu "Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe – Marka Polskiej Gospodarki - Brand" przy jednoczesnym zachowaniu konkurencyjnego trybu udzielenia zamówienia publicznego".

Kampania informacyjno-promocyjna jest bowiem elementem działań promocyjnych realizowanych w ramach projektu, za który odpowiada MRiT. Realizacja projektu “Brand” dobiega końca, stąd poprzez kampanię MRiT chce poinformować odbiorców kampanii o korzyściach, jakie realizacja projektu przyniosła Polsce, polskiej gospodarce i polskim przedsiębiorcom na arenie międzynarodowej, a także umacniać w Polsce świadomość Marki Polskiej Gospodarki.

Autor:BG

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas