PR2024-02-11
0

Madogz wypromuje DKV Mobility

Agencja full service Madogz wygrała międzynarodowy przetarg organizowany przez DKV Mobility na obsługę ramową polskiego oddziału. 

Od początku 2024 roku do zadań agencji Madogz należeć będzie kompleksowa obsługa w zakresie public relations, w tym stworzenie i realizacja długofalowej strategii komunikacji, prowadzenie biura prasowego oraz relacje z mediami.

- Agencja Madogz wzbudziła w nas zaufanie dzięki swojemu szerokiemu doświadczeniu w obsłudze klientów z branży motoryzacyjnej. Nie bez znaczenia jest także ich partnerskie podejście do współpracy z klientami i dbałość o jakość oraz wyrazisty styl prowadzenia komunikacji - mówi Anna Biekionis, country manager, DKV Mobility Poland.

DKV oferuje karty do bezgotówkowego rozliczania na stacjach paliw. Sieć obejmuje ponad 67 000 konwencjonalnych stacji paliw, prawie 564 000 punktów ładowania EV oraz około 21 000 stacji z paliwami alternatywnymi. Zadaniem Madogz będzie komunikacyjne wsparcie i promocja tych działań.

Autor:jd

Więcej informacji:Madogz, DKV Mobility

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas