Biznes2019-07-05
1

Maestro Tasty Guacamole, Lemonade Espresso i desery jagodowe - nowości McDoland's na lato

McDoland's  wprowadza do letniego menu kilka nowości. Promuje to kampania „Maestro - wszystko, czego chcesz od burgera, znajdziesz teraz w McDonald's". 

Od 3 lipca goście restauracji McDonald’s ponownie mogą cieszyć się burgerami Maestro, które zawierają największą porcję wołowiny ze wszystkich produktów dostępnych w menu sieci. Do oferty wracają Maestro Grilled Cheese z grillowanym serem camembert i topionym serem cheddar oraz pikantny Maestro Red Hot Chili podawany w bułce typu brioche z posypką chili.

Miłośnicy burgerów będą mieli okazję spróbować nowości -  Maestro Tasty Guacamole

W menu pojawiły się nowe, owocowe desery -  McFlurry Jagodowe, Lodowe Marzenie Jagodowe oraz lody z polewą jagodową. Są one dostępne w dwóch wariantach bazy lodowej – o smaku waniliowym albo czekoladowym. Dodatkowo goście będą mogli spróbować także shake’ów jagodowych oraz ciastka z nadzieniem jogurtowo-jagodowym.  

Sezonowe pozycje zagoszczą również w McCafé, są to Iced Choco & Blueberry Latte z polewą jagodową, czekoladowym akcentem i borówkami oraz tarta jagodowa na kruchym cieście, wypełniona po brzegi owocami oraz makaroniki o smaku jagodowym.

Z kolei Lemonade Espresso to połączenie lemoniady cytrynowej z nutą tropikalnej marakui i espresso.

Burgery Maestro będą dostępne w ofercie McDonald’s do 20 sierpnia, letnia oferta deserowa do 10 września, a produkty z sezonowego menu McCafé do 1 października.

McDoland's promuje nowości w reklamach

Wraz z pojawieniem się nowych burgerów Maestro McDonald’s kontynuuje komunikację pod hasłem „Maestro – wszystko, czego chcesz od burgera, znajdziesz teraz w McDonald’s”.

Projekt kampanii przygotowała dla McDonald’s agencja DDB. Za planowanie kampanii i zakup mediów odpowiada agencja OMD. Za działania PR agencja 24/7Communication.

Autor:jd

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas