Telewizja2020-09-24
24

„Magazyn Ekspresu Reporterów” z Rogalskim ma o 415 tys. widzów mniej niż z Olszańskim, TVP1 przegrywa z konkurencją

Mirosław Rogalski odpowiada teraz za szkolenia pracowników i współpracowników TVP fot. TVP1Mirosław Rogalski odpowiada teraz za szkolenia pracowników i współpracowników TVP fot. TVP1

Nowy sezon „Magazynu Expresu Reporterów” z Mirosławem Rogalskim w roli gospodarza ogląda średnio 547 tys. widzów, o 415 tys. osób mniej niż początek poprzedniego sezonu który prowadził Michał Olszański. Jedynka w czasie emisji programu zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”.

Od nowego sezonu „Magazyn Expresu Reporterów” prowadzi Mirosław Rogalski, który w roli gospodarza zastąpił Michała Olszańskiego (pełnił funkcję przez 21 lat). Średnia widownia pierwszych trzech wydań audycji z udziałem nowego prowadzącego na antenie TVP1 (w okresie od 8 do 22 września 2020 roku o godz. 21.55; pierwsza emisja wyjątkowo o 22.30) wyniosła 547 tys. osób. Przełożyło się to na 5,58 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 3,38 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 4,15 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Widownia „Magazynu Expresu Reporterów” spada z odcinka na odcinek. Pierwszy oglądało 658 tys. osób, drugi - 518 tys., a trzeci - 466 tys.

Dla porównania, na początku sezonu 2019/2020 „Magazyn Ekspresu Reporterów” (tj. w okresie od 10 do 24 września 2019 roku) oglądało średnio 962 tys. widzów. Przełożyło się to na 8,70 proc. udziału 4+, 4,33 proc. w 16-49 oraz 6,20 proc. w 16-59. Audycja straciła 415 tys. oglądających.

Jedynka w czasie emisji reporterskiego magazynu zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym na tle tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym czasie jest TVP2 (10,34 proc.). Drugi jest TVN (8,22 proc.), a trzeci - Polsat (6,61 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka zajmuje miejsce czwarte.

„Magazyn Ekspresu Reporterów” to program Telewizji Polskiej, w którym prezentowane są reportaże interwencyjne. Audycja zadebiutowała w październiku 1999 roku przez pierwsze 20 lat nadawana była w TVP2. Od jesieni 2019 roku program oglądać można w TVP1.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,68 proc.

Autor:mk

KOMENTARZE(24)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas