Prasa2012-11-06
5

Magazyn „Essence” zniknie z rynku? Został wystawiony na sprzedaż

Wydawnictwo Endemic Press rezygnuje z wydawania lifestylowo-biznesowego dwumiesięcznika „Essence”. Spółka ostatni numer pisma wyda w połowie listopada br. i szuka chętnych na zakup magazynu.

Jak informuje Wirtualnemedia.pl Wioletta Podgórska, redaktor naczelna „Essence” i współudziałowiec wydawnictwa, wszyscy wspólnicy Endemic Press uznali, że dalsze wydawanie magazynu nie ma biznesowego uzasadnienia. - Trwają obecnie rozmowy na temat sprzedaży tytułu jednemu z wydawnictw - mówi nam Podgórska, ale nie ujawnia jego nazwy.

Endemic Press wydawało „Essence” od 2007 roku. W piśmie znaleźć można było m.in. sylwetki ludzi biznesu, mediów, kultury i polityki, a także treści dotyczące podróży, motoryzacji i kultury.

Magazyn początkowo był miesięcznikiem, ale w ostatnich latach ukazywał się jako dwumiesięcznik. Kosztował 15 zł. Ostatnie wydanie ma się pojawić w sprzedaży w połowie listopada br. Wydawca rozstał się już z zespołem redakcyjnym pisma - łącznie ze współpracownikami dla tytułu pracowało kilkanaście osób.

Autor:pp

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas