Wydawnictwo Endemic Press rezygnuje z wydawania lifestylowo-biznesowego dwumiesięcznika „Essence”. Spółka ostatni numer pisma wyda w połowie listopada br. i szuka chętnych na zakup magazynu.
Jak informuje Wirtualnemedia.pl Wioletta Podgórska, redaktor naczelna „Essence” i współudziałowiec wydawnictwa, wszyscy wspólnicy Endemic Press uznali, że dalsze wydawanie magazynu nie ma biznesowego uzasadnienia. - Trwają obecnie rozmowy na temat sprzedaży tytułu jednemu z wydawnictw - mówi nam Podgórska, ale nie ujawnia jego nazwy.
Endemic Press wydawało „Essence” od 2007 roku. W piśmie znaleźć można było m.in. sylwetki ludzi biznesu, mediów, kultury i polityki, a także treści dotyczące podróży, motoryzacji i kultury.
Magazyn początkowo był miesięcznikiem, ale w ostatnich latach ukazywał się jako dwumiesięcznik. Kosztował 15 zł. Ostatnie wydanie ma się pojawić w sprzedaży w połowie listopada br. Wydawca rozstał się już z zespołem redakcyjnym pisma - łącznie ze współpracownikami dla tytułu pracowało kilkanaście osób.