Prasa2011-10-11
2

Magazyn “Kropka TV” w nowej odsłonie

Firma Concept Publishing Polska odświeżyła tygodnik telewizyjny “Kropka TV”, który jest wydawany na zlecenie sieci sklepów Biedronka. Tytuł zyskał zmodyfikowaną zawartość, odświeżoną szatę graficzną i prezentuje program większej liczby stacji.

W części telewizyjnej czytelnicy znajdą teraz program 90 stacji (dotychczas było ich 84), w nowym, bardziej czytelnym układzie. Zwiększeniu uległa też liczba opisów poszczególnych pozycji programowych. W tygodniku jest jeszcze więcej porad dotyczących zdrowia, urody, wychowania dzieci i urządzenia mieszkania, powiększony został dział “Moda”. Nową formułę zyskał też dodatek kulinarny “Kuchnia i kropka!”. Nową szatę graficzną pisma opracował dyrektor artystyczny “Kropki TV” Robert Latek.

- Zmiany to efekt rosnącej popularności magazynu oraz zmieniających się oczekiwań naszych czytelników, co zweryfikowaliśmy w dużym badaniu konsumenckim, przeprowadzonym przez pracownię BSM późną wiosną tego roku - mówi Łukasz Skalski, członek zarządu Concept Publishing Polska.

Magazyn liczy nadal 132 strony i bez zmian kosztuje 1,69 zł. Nakładu pisma wydawca nie ujawnia. Tytuł sprzedawany jest tylko w sieci Biedronka.

Zmianom w “Kropce TV” towarzyszy kampania reklamowa w telewizji i sklepach Biedronka. To pierwsza z serii jesiennych akcji promocyjnych pisma. Działania przygotowały Concept Publishing Polska i firma JMD, właściciel sieci Biedronka.

Autor:pp

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas