Telewizja2022-10-17
25

„Magazyn śledczy Anity Gargas” stracił widzów w TVP1

Program „Magazyn śledczy Anity Gargas” na początku sezonu 2022/2023 ogląda średnio 641 tys. osób, o 61 tys. widzów wcześniej niż rok temu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Aktualnie premierowe odcinki „Magazynu śledczego Anity Gargas” na antenie TVP1 pokazywane są w czwartki po godz. 22.30, tuż po „Sprawie dla reportera” Elżbiety Jaworowicz. Średnia widownia premierowych odcinków misyjnej audycji w okresie od 1 września do 6 października 2022 roku wyniosła 641 tys. osób, co przełożyło się na 8,37 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 5,89 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,57 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą widownię zgromadził odcinek z 6 października, który oglądało 753 tys. widzów.

Dla porównania, rok temu tj. w okresie od 9 września do 7 października 2021 roku „Magazyn śledczy Anity Gargas” śledziło 641 tys. osób, co przełożyło się na odpowiednio 7,19 proc., 3,91 proc. oraz 4,61 proc. udziału. Cykl stracił 61 tys. widzów.

W „Magazynie śledczym Anity Gargas” emitowane są reportaże o charakterze śledczym, opatrzone komentarzem autorki.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 9,76 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(25)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas