Internet2017-08-28
1

Magazyn.wp.pl ma więcej użytowników niż Weekend.gazeta.pl, ale przyciąga słabiej

Weekendowa sekcja portalu WP.pl ma miesięcznie ok. 1,5 mln użytkowników, a analogiczny dział Gazeta.pl - 1,1 mln. Ta druga witryna notuje jednak więcej odsłon i dwa razy dłuższy średni czas korzystania niż strona WP.pl.

Weekendowy magazyn z reportażami, felietonami i wywiadami został uruchomiony przez Wirtualną Polskę na stałe na początku kwietnia br. Według badania Gemius/PBI w kwietniu sekcję odwiedziło 1,44 mln realnych użytkowników, którzy wykonali 2,97 mln odsłon, a każdy korzystał z niej przez pięć minut i 58 sekund.

W kolejnych miesiącach dział notował porównywalne wyniki odwiedzalności.

Zobacz tabelę

Z kolei Gazeta.pl już trzy lata temu uruchomiła swoją sekcję weekendową, promowaną w soboty i niedziele u góry strony głównej portalu. Od ub.r. dział jest dostępny przez cały tydzień, a nie jak wcześniej tylko w weekendy.

W ostatnich miesiącach sekcja miała po ok. 1,1 mln realnych użytkowników, 4-5 mln odsłon oraz po 10-12 minut średniego czasu korzystania przez odwiedzającego.

W lipcu br. Weekend.gazeta.pl zanotował spadek zasięgu o 0,09 pkt proc. (czyli o 2 proc.) oraz wzrost liczby odsłon o 1,28 mln (34,1 proc. w górę) oraz dwie minuty i 28 sekund przeciętnego czasu korzystania przez użytkownika (25,4 proc. w górę).

Zobacz tabelę

Autor:tw

Więcej informacji:WP.pl, Wirtualna Polska, Gazeta.pl

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas