Prasa 2016-02-08
7

Magazyny luksusowe tracą czytelników. „Uroda Życia” najmocniej w dół

W listopadzie ub.r. liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych był niezmiennie „Twój Styl”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Joy”, najwięcej straciła „Uroda Życia”.

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie 2015 roku wyniosła 218 937 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do listopada 2014 roku pismo to zanotowało stratę o 1,25 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce należało do shoppingowego magazynu „Avanti” (Agora). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym miesiącu uplasowała się na poziomie 80 057 egz., po spadku o 24,58 proc.

Trzecia pozycja należała do magazynu „Joy” (Marquard Media Polska), który przed rokiem był siódmy. Jego sprzedaż ogółem w analizowanym miesiącu uplasowała się na poziomie 76 278 egz., po wzroście o 5,61 proc. - jedynym w zestawieniu.

Z kolei najwięcej - 26,14 proc. - straciła „Uroda Życia” (Edipresse Polska), którego wynik wyniósł 53 601 egz. W zestawieniu spadł on z miejsca 6. na 11.

Zobacz tabelę

W listopadzie ub.r. w porównaniu do poprzedniego miesiąca jedynym wzrostem sprzedaży ogółem (o 4,22 proc.) również pochwalić się mógł „Joy”. Z kolei najwięcej w tym ujęciu straciła „Grazia” (Wydawnictwo Bauer) - było to 59,72 proc.

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor: Michał Kurdupski

KOMENTARZE (7) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas